Ateliere aventurier (12 – 15 ani)

Descriere ateliere

Atelierele “Aventurier” sunt dedicate copiilor mai mari, care au descoperit noțiunile de programare în anii anteriori sau care își doresc să înceapă explorarea tehnologiilor. 

În cadrul acestor ateliere copiii vor avea primul contact cu limbajele care folosesc linii de cod. Platformele utilizate pentru ateliere sunt special concepute pentru a face cât mai facilă învățarea și deprinderea noțiunilor de programare.

Atelierele nu necesita cunoștințe anterioare în tehnologia respectivă

Inițiere în hărți – În căutarea Castelului din Carpați a lui Jules Verne

Copiii vor parcurge mai multe etape pentru realizarea proiectului, în care vor învăța să utilizeze GIS-ul, de la crearea de straturi informatice, adăugarea de obiecte spatiale, analize geo spatiale complexe, pana la publicarea rezultatelor pe web și crearea unei aplicații web GIS de prezentare a rezultatelor. detalii atelier

Cerințe:

  • Citește cartea “Castelul din Carpați” a lui Jules Verne
  • Extrage informațiile conform detalii atelier

Vârstă:  12 – 15 ani

Locații: ASE

Java Script – Khan Academy

Khan Academy pune la dispoziție o platformă online pe care copiii pot învăța bazele programării. Limbajul de programare folosit este JavaScript, iar pentru desenarea pe ecran, platforma Khan, folosește biblioteca ProcessingJS.

Vârstă:  12 – 14 ani

Locații:ASE  – Nu mai sunt locuri disponibile!!

 

Arduino începători

Arduino este o plăcuță cu un microcontroler concepută pentru a interacționa cu mediul prin intermediul unor senzori și sisteme de acționare ce pot fi atașate acestei plăcuțe. Pentru scrierea programelor se folosește limbajul de programare C. Atelierul îmbină programarea cu hardware-ul: led-uri, motoare, roboti, etc.

Vârstă:  12 – 15 ani

Locații: ASE- Nu mai sunt locuri disponibile!!

 

Algoritmică începători

Primul contact cu algoritmii esențiali din domeniul programării.

Va fi folosit limbajul C++, iar cursul poate fi considerat o inițiere pentru copii care vor urma licee cu specific de informatică

Vârstă:  12 – 15 ani

Locații:  ASENu mai sunt locuri disponibile!!

 

HTML&CSS&Java Script

Copii vor învăța cum să creeze pagini web folosind un editor text și sa le stilizeze folosind CSS. Accentul se pune pe tehnologiile web HTML, CSS și JavaScript.

Vârstă:  12 – 15 ani

Locații: ASENu mai sunt locuri disponibile!!

 

 Python for gaming

Copiii vor învăța să programeze în Python realizând jocuri

Vârstă:  12 – 15 ani

Locații: ASENu mai sunt locuri disponibile!!

From Zero to Hero in Python

Copiii vor învăța să programeze în Python realizând jocuri

Vârstă:  13 – 15 ani

Locații: ASENu mai sunt locuri disponibile!!

Vă rugam să citiți cu atenție descrierea fiecărui atelier întainte de a vă înscrie!